What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Monday, November 12, 2012

*Woohoo!*

Woohoo! Nareszcie mam kolejną i długo wyczekiwaną od miesięcy książke wydaną przez moich ulubionych projektantów ze Skandynawii - Arne i Carlos'a. Jest to angielskie wydanie książki z wielkanocnymi projektami  - Easter Knits. Eggs, Bunnies and Chicks with a fabulous twist. :)))) Jestem przeogromnie szczęśliwa bo nie mogłam sie doczekać kiedy wydanie w języku angielskim pojawi sie na rynku. Według obietnic hardcover ma sie pojawić dopiero w lutym 2013 r ale paperback wkroczył do ksiegarni internetowej już w listopadzie. Wydania tej ksiażki pojawiły sie już dawno w języku norweskim i holenderskim, zapewne zostało też wydane po duńsku i niemiecku, ale angielskie pojawiło się dopiero na samym końcu. No ale doczekałam się. Jak tylko amazon dał mi cynk, ze książka wyruszyła z magazynu, do domu po pracy biegłam jak na skrzydłach :))))
Ta daaah! Książeczka jest już u mnie na półce :)


I to co można znaleźć w środku - pełno bombek i jajek wielkanocnych w ożywiajacych radosnych kolorach oraz dodatkowe projekty takie jak króliki, kury i swetrowe cozies na ugotowane jajka :)







Jak Wam się widzi taka wielkanocna aranżacja? :) Bo mi się bardzo widzi :))))



Ja wiem, że nadchodzi teraz sezon świateczny, wszyscy zawzięcie wyszywają renifery, mikołaje i choinki ale dla mnie ta książka to jak wiosna na jesieni. Książka już dręczy mnie kolorami, świeżością, powiewem wiosny - jak tylko zawita nowy rok a wraz z nim przedwiośnie, od razu rozpoczynam wiosenne bombkowanie :) 

W temacie bożonarodzeniowym - nie zrobiłam wiele przez miniony tydzień - dohafciłam nowy rządek w mojej samplerowej skarpecie - linia ptaszków oraz zaczełam kolejny rządek z choinkami :)



  I na dzień dzisiejszy tyle mam czerwono-białej skarpety. Widać już zakole stopy :)


Tyle na "njusów" na dziś. Zmykam do łóżka z książką. Zapowiada się bardzo wietrzna noc. Jak dobrze, że ktoś wynalazł miekkie ciepłe łóżko :)))
Buziaczki i dziękuję za pozostawiane komentarze x x x

13 comments:

  1. No to jak skończysz produkcję bombkową, zaczynasz jajeczną ;) Świetne te pisanki, takie kolorowe :)

    ReplyDelete
  2. Czekamy na jajkomanię.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Czyżby początek Jajkowej Krucjaty Wielkanocnej?

    ReplyDelete
  4. Książka fantastyczna! Wielkanocna aranżacja jak najbardziej mi się podoba! Ale te króliki to są de best! Muszę coś fajnego wykombinować na wiosnę na dekorację do pasmanterii. Może taki królik.... Ale zrobiłabym go na szydełku i dała mu sweterek robiony na drutach :D Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Super książka!!! Czyli od Bożego Narodzenia rusza produkcja wielkanocna :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  6. o czuję, że już niedługo będziemy u ciebie oglądać zamiast bombek kaczuszki i zające :)

    ReplyDelete
  7. Coś mi się widzi, że zaraz po bombkach, które robisz teraz zabierzesz się za jajka ;)

    ReplyDelete
  8. Aranżacja cudna.
    Myślę (a czytam, że nie jestem osamotniona w tym względzie), że jak tylko minie świąteczna gorączka to zabierzesz się za jajka - będę Ci wiernie kibicować :))

    ReplyDelete
  9. Kopę lat! ale mam usprawiedliwienie;-))) u Ciebie jak zwykle same cuda! Książki zazdraszczam! Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  10. Myślałam, że coś mi się z oczkami porobiło, jak zobaczyłam pisanki :D Ale fajna ta książka :D
    Zauroczyła mnie ta skarpeta, ale na razie rozprawiam się z UFO-kami, więc może na przyszłe święta :)

    ReplyDelete
  11. To kiedy zaczynasz dziergać jajka?:))

    ReplyDelete
  12. Sumienia nie masz :P. Najpierw patrzyłam na Twoje cudne bombki, a tu się zapowiadają jeszcze cudne jajeczka :).

    Tak samo z chęcią będę je oglądać jak bożonarodzeniowe :).

    Skarpetkę się chyba sympatycznie haftuje, bo składa się z fajnych elementów :).

    ReplyDelete
  13. No no no nie pogadasz!!! Ale fajowa ksiazeczka, drucianych jajeczek to ja jeszcze nie widzialam. Bede czekac az zaczniesz cos dzialac w tym temacie

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)