What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, November 02, 2013

The Prairie Schooler: Nordic Holiday 1 & 2 / 9

I znowu mnie tu trochę nie było. Wybaczcie, ostatnio wena na blogowanie jakoś mnie opuściła. Czas mi przelatuje przez palce jak woda i znowu pora zedrzeć kolejną kartkę z kalendarza. Chociaż staram się coś tworzyć w tle, udokumentowanie tego na blogu jakoś im ostatnio nie wychodzi. Może ktoś da mi kopa, żeby się bardziej zmobilizować. Muszę też nadrobić zaległości w pokazywaniu.
Dziś pokazuję nad czym ostatnio siedzę - projekt od The Prairie Schooler "Nordic Holiday" - jest to zestaw 12 światecznych ozdób do zawieszenia. O tyle łatwy, że wyszywa się go tylko dwoma kolorami i o tyle przyjemny, że wzorki są proste, ludowe, żadnych zawiłości, półkrzyżyków itp rzeczy :) Styl baaaardzo mi odpowiada.


Po ukończeniu hafty będą uprane, uprasowane i ładnie obrobione do postaci zawieszek z filcowym podkładem. Nigdy takowych jeszcze nie robiłam więc mam nadzieję, ze wyjdą ładnie :)



Tak wyglądają dwa pierwsze hafciki po zdjęciu z tamborka


A tak wygląda trzeci - Christmas doves :) Przy trzecim podejściu poszłam na łatwizę, zamiast używać Fraystop, obkleiłam brzegi taśmą maskującą. Evenweave okrutnie szybko się pruje.



Przede mną jeszcze 9 motywów do ukończenia. Życzcie mi weny hafcikowej bo inaczej kolejny ufo-k się z tego zrobi ;) 
Pozdrawiam jesiennie :)

10 comments:

  1. Piękne motywy. Wybrałaś bardzo ładne nici - takie nasycone kolory.

    ReplyDelete
  2. będzie fajne i te piękne kolorki,taki świąteczne.życzę weny :)

    ReplyDelete
  3. No to już się zakochałam w tych motywach! Są cudne! Życzę żeby się udało doprowadzić projekt do końca. Oczekuje niecierpliwie na kolejne wzorki. Pewnie najpiękniejsze zostawiłaś na koniec?! A jak będą wyglądały zawieszki... ciekawość mnie trawi!?

    ReplyDelete
  4. Wzory są naprawdę piękne! Trzymam kciuki, żebyś dzielnie dotrwała do końca, bo naprawdę warto!

    ReplyDelete
  5. Super wzorki. Czekam na resztę :)

    ReplyDelete
  6. Oczywiście wzorki świetne, ale skopiuję Twój pomysł na zapobieżeniu prucia robótki:)

    ReplyDelete
  7. Fajne wzorki. Pięknie będą się prezentować razem.

    ReplyDelete
  8. Świetne motywy, ciekawa jestem efektu końcowego:)
    Też w ten sposób zabezpieczałam brzegi kanwy, ale tylko przy większych projektach;-)

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)