What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Saturday, June 13, 2015

Sewandso raz jeszcze :)

Internetowy sklep Sewandso to prawdziwa jaskinia pełna pasmanteryjnych i hafciarskich skarbów. Jakiś czas temu skusiłam się na zniżki związane z letnią wyprzedażą i zakupiłam sobie nowe książeczki z wzorkami oraz jeden zestaw do haftowania, który od dawna mi się podobał. Każde z takich hafciarskich zakupów, małe czy duże zawsze mnie ogromnie cieszą.


Zestaw do haftowania to Slightly Dotty Russian Dolls od Bothy Threads. Wszystko co ludowe przyciąga mnie jak magnes a te ruskie babuszki zawsze mi się podobały :) Zamierzam je wkrótce zacząć haftować. Koty z Mill Hill, które pokazywałam przy okazji wcześniejszych zakupów Sewandso zamierzam zostawić sobie na później - na "deser", kiedy będę mieć wakacje :) Muszę być w nastroju na ich wyszywanie i przyszywanie koralików.


A z książeczek wybrałam kolejne z moich ulubionych serii Zweigart i Rico Designs. Najbardziej uwielbiam kupować bożonarodzeniowe bo w nich przeważnie znajduję wzorki w skandynawskim klimacie. Zarówno książeczki Zweigart jak i Rico Designs to produkty z Niemiec z wzorami do haftowania w charakterystycznym zachodnioeuropejskim klimacie. 


A zatem zakupiłam 3 nowe świąteczne zbiorki i jeden z motywami ludowymi :)


W zbiorku Foklore nr 104/273 znajdziecie między innymi takie hafty:
Głownie akcent alpejski, bardzo pokrewny ze skandynawskim :) Bardzo podoba mi się ta stylistyka.  Ludowe serca, wiejskie drewniane chaty z Alp, jelenie, roślinne wieńce i inne motywy inspirowane naturą alpejską.


W Weihnachten nr 104/265 dominują głownie sympatyczne zwierzaki leśne - sowy, lisy, sarenki, jelenie, ptaszki. Sa też dwa projekty w postaci kalendarzy adwentowych.


Motywy można oczywiście wyszywać odzielnie na kartki i tagi do prezentów albo wyszywać całymi kolekcjami jak proponuje książeczka :) 


W czerwono-białym zbiorku Weihnachten 104/275 wzorki są najbardziej skandynawskie :D A czerwono-białe serce do wyszywania od razu skradło mi... serce. Uwielbiam również ozdobne gwiazdkowe bordery proponowane w tej książeczce. Dla mnie rarytas! :D


Natomiast w książeczce Winter Dreams nr 96 od Rico znajdziecie między innymi takie projekty:


Jest trochę leśno-zimowych klimatów ze zwierzętami, jak rówież propozycje biało-czerwone ze śnieżynkami i reniferami oraz motywy roślinne. Delikatne przebiśniegi zapowiadają już przedwiośnie.



Tyle prezentacji dla Was. Może ktoś skorzysta i skusi się na zakupy :)
Pozdrawiam i dziękuję za pozostawione komentarze pod poprzednim postem z kłopotliwymi królikami :-*

9 comments:

  1. Świetne zakupy i całe mnóstwo pomysłów:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Ciekawe pozycje i fajne wzory,zwłaszcza te ostatnie Winter Dreams.

    ReplyDelete
  3. Świetne zakupy - spodobały mi się te ostatnie wzorki.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    ReplyDelete
  4. Śliczne zakupy :)
    Matrioszki cudne, co jedna to ładniejsza.
    Motywy zimowo-świąteczne śliczne. Na dworze gorąco więc chyba pora na coś zimowego ;)

    ReplyDelete
  5. Super zakupy! Wzorki w klimatach leśnych super!

    ReplyDelete
  6. Ale poszalałaś ! Ale wzory naprawdę przepiękne !!!

    ReplyDelete
  7. Sewandso to mój jeden z ulubionych sklepów. Robię w nim zakupy już od wielu lat.
    Udane zakupy! Dzięki za prezentację gazetek. Ciekawe, zimowe wzorki. Nawet jelonek z pierwszego wydawnictwa mi się spodobał:) Ten nad serduszkiem. Świetny jest!

    ReplyDelete
  8. Zakupy hafciarskie są jak afrodyzjak;) Zaraz sobie zobaczę co w tym sklepie mają ciekawego.

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)