What is this blog about? / O czym jest ten blog?

This blog is going to be my journey into a fabulous world of yarns, threads, fabrics, embroidery, cross stitch, hand and machine sewing, tatting and crocheting. It is my journey in eighty reels around the sewing world I have recently embarked on :) Adieu!

Ten blog jest moją pierwszą podróżą w bajecznie kolorowy świat ręcznych robótek, igieł, nici, szydełek, czółenek i szmatek. To tu chce pokazywać swoje pierwsze zmagania z igłą i szydełkiem, uczyć się nowych technik, realizować projekty, dzielić obserwacjami itp. Zamierzam bowiem udac się w podróż w 80 szpulek dookoła krawieckiego świata :)
Ahoj!

Sunday, November 06, 2016

Sampler leśno-jesienny

Witam :)
W zimne i długie jesienne wieczory lubię sobie wieczorami dłubać coś sezonowego tak więc oto powstaje powoli mój sampler z leśnymi zwierzakami. Kolory proste, niewyszukane, typowo jesienne - brązy, pomarańcze, szarości - earthy tones - jak ja to lubię nazywać :) 


Sampler jest kombinacją różnych elementów kojarzących się z lasem, utrzymany stylu lat 70-tych i swoim stylem przypomina grafikę skandynawską (więc pewnie dlatego zdecydowałam się na niego). Wzorek zakupiłam na Etsy, jego tytuł to Vintage Sampler Forest 1970.


Z przyjemnością wyszywa mi się te wszystkie elementy samplera.  Lubię taką "prościznę". Już prawie 2/3 za mną :)


Poza dłubaniem krzyżyków ostatnio zajmowało mnie między innymi to: urządzanie mojego wymarzonego craftroom'u :D Z Ikei zamówiłam sobie dwa białe regały na uporządkowanie moich przyborów i materiałów :) W końcu ograniam ten przydasiowy chaos!!!
Poniżej fotka z dnia kiedy składaliśmy regał z T.


Oprócz dużego regału złożyliśmy też ten mały regalik. Przeznaczyłam go na szyciowe hobby - materiały, szmatki, ładne słoiczki z guzikami i wstążkami, książki o szyciu / hafcie itp.


Miałam 2 dni dobrej zabawy w ustawianie, urządzanie i odkurzanie zasobów :) Regały zapełniły mi się bez problemu :) Nie jest to jeszcze ostateczna  aranżacja przydasi, na pewno pobawię się jeszcze w bardziej szczegółowe segregowanie rzeczy. :)



Moje marzenia pomału się spełniają :D Kolejne mebelki do craftroom'u przybędą w bliskiej przyszłości. Nie mogę się doczekać!!!

Miłego tygodnia wszystkim! :D

24 comments:

  1. Ślicznie wygląda ten hafcik. Regał bardzo praktyczny i pojemny. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Piękny sampler :)
    Regał idealny na nasze szpargały - ja takiego nie mam, niestety...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) regał z pewnością jest dostępny w polskiej Ikei :)

      Delete
  3. Haft ślicznie się zapowiada. Lisek już skradł moje serce:)
    Craftroom'u zazdroszczę i gratuluję! Ja też błyskawicznie zapełniłabym wszystkie półeczki:) Czekam na kolejne zdjęcia z meblowania!
    Cieszę się, że wróciłaś do blogowania. Brakowało mi Twoich wpisów!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję :)na craftroom czekałam całe wieeeeeeki! wiec nie mogę się doczekać bo to już tak blisko kiedy będę mieć swój kąt :)
      oczywiście pokaże więcej fotek jak przybędzie mi mebli to pokoju :)

      Delete
  4. Haft cudowny. Ma bardzo ładne kolory

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję, takie proste hafty to mój ulubiony typ :)

      Delete
  5. Sampler cudny. Taki całkiem w Twoim stylu .
    Zazdroszczę szafek i takiej ilości miejsca na hobby ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) kocham przeczesywać internet w poszukiwaniu "moich" projektów :)

      Delete
  6. Oo jak mnie się marzy taki craftroom :) może kiedyś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. czemu nie :) trzeba dążyć do realizacji marzeń :)

      Delete
  7. Bardzo sympatyczny hafcik:-)
    Regał świetny i teraz po tym układaniu, pewnie masz pełną głowę pomysłów:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) póki co mam głowę pełną pomysłów na dalsze umeblowanie pokoju :)

      Delete
  8. Dzięki Tobie dowiedziałam się, że bardzo podobają mi się hafty w klimacie lat 70. Muszę takich poszukać! :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. generalnie trudno jest znaleźć typowy haft ometkowany określeniem "z lat 70's", wydaje mi się, że to w pewnym stopniu wyczucie konkretnego stylu, trendu. chyba łatwiej będzie wygooglować grafikę lat 70-tych i przerobić konkretne retro wzory w programie do xxx, daje to wtedy więcej możliwości. podpowiem tez, ze lata 70-te i grafika skandynawska maja w sobie cos podobnego :)typowy trend z lat 70-tych to produkty projektantki z Irlandii - Orla Kiely :)

      Delete
  9. Ale Cię długo nie było ! Duża radość znowu coś u Ciebie poczytać i zobaczyć nowe hafty. Wzór samplera jest świetny, prosty i piękny i kolory też ma super! Oj, zazdroszczę tych regałów zapełnionych samymi fajnymi rzeczami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem ponownie. wróciłam. tworzę jak zawsze i będę pokazywać :)
      zabawa w meblowanie pokoju przednia - wprost nie mogę doczekać się pozostałych mebli :D

      Delete
  10. Hafcik fajny, taki jesienny, a craft room - marzenie:)

    ReplyDelete
  11. Przepiękny sampler w takich klimatycznych barwach :)
    Regał cudeńko!

    ReplyDelete

Share Your Love, Leave a Comment :)